Škrat vodo

Kaj dogaja

December 2018
P T S Č P S N
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Lajkaj gong

Zvočna masaža


zvočna masaža za dramsko igralko Barbaro Cerar

S himalajskimi pojočimi posodami drsimo pa rahlo oblečenem telesu pri tem pa doživimo mentalno (možgansko valovanje se upočasni, vstopimo v stanje globoke sproščenosti), fizično (vibracija posode in premiki posode, katere lahko s strani vešče roke začutimo kot klasično masažo) in energetsko masažo (pospešitev pretoka pa e.kanalih, vzpodbuda čaker, limfe itn....). Učinki masaže so: dolgotrajna sprostitev telesa in živčnih poti ter odpravljanje mnogih nepotrebnih stanj kot so; nespečnost, nervoza, neumirjen um, pomanjkljiva zbranost, mišična napetost, revma, išias, glavoboli ter migrene, menstrualne težave itn.

Individualni celostni zvočno masažni dogodek traja približno 77 minut. Zajema kratek pogovor, obravnava oz izpihavanje hrbtenice z morsko školjko, planetarnim gongom, masažo z himalajskimi pojočimi posodami, ter informirano vodo.

Zvočno sproščanje in regeneracija ob Him.pojočih posodah, gongu in školjki. (didgeridoo)

Dejstva in podrobnosti o zvočni masaži, himalajski pojoči posodi, vibracijah, kovinah, telesu in prednostih nege in sproščanj ob zvoku:

- Zvok je energija in energije je pretvorjena v obliko in materijo. Vse je bilo kreirano iz primarnega zvoka, oz. lahko rečemo na začetku je bila beseda, logos, om, sveti prvi zvok, prvi premik. To je to od koder prihajamo in kamor se vračamo.

- Katerokoli premikanje je vibracija.

- Vsaka celica v telesu lahko živi svoje živ., ker vsebuje vse inf. o posamezniku. Vsaka celica je tudi zmožna črpati inf. ali transformirati se na višji nivo torej povečati frekvenco valovanja.

- Najlažji način komuniciranja z celicami je prek vibracije (zvok, barva, gib, oblika). Vibracije sprožijo simpatetično resonanco v celici.

- v knjigi Earth Magic, Francis Hitching opisuje: 11 mož obkroži ogromen kamen, primejo se za roke in pojejo mantro ter se pomikajo v rahlem plesu okrog. Čez nekaj časa se eden od njih dotakne kamna in ta se prične počasi dvigati do višine ramen. Ta pojav je dokumentiran, turisti ki pridejo v vas sredi Indije, so lahko tudi sami del tega poskusa-rituala. Kako so gradili piramide?

- Indijski Sufi mistik Inagat Khan je bil velik skladatelj in glasbenik. Verjel je da od vseh umetnosti, se glasba smatra kot božanska, ker je struktura te dejanski model zakonov ritma zvoka ki poveljuje celemu vesolju. Glasba je bolj sveta kot katerakoli oblika umetnosti, ker je zmožna dvigniti zavest.

- Inayat Khan je opisal mnogo efektov ki jih ima glasba: ustvarjanje življenjske sile, prebujanje intuicije, prebuja energijo in ima zdravilne učinke. Glasba obravnava celo telo, lahko upočasni ali pohitri cirkulacijo, lahko vzpodbuja ali umirja živčni sistem lahko izzove provokacijo ali ustali mir. Bližje kot je glasba naravnemu oz. primitivnemu bolj magičen je odziv.

- Nikakor ni vredu katerakoli barva ali zvok, ta mora biti v harmoniji z nami.

- Spreminjamo se, tako se tudi naše potrebe po določenih tonih ali barvah.

- Celice živih bitij direktno reagirajo na zvok, ko začno resonirati z določenim zvokom se lahko nemudoma pojavijo spremembe ali transformacije.

- Nativna glasbila kot so Didžeridoji in himalajske pojoče posode imajo to zmožnost da prebudijo primitivno izkušnjo in skozi izkušnjo zvočne vibracije vračajo k izvoru vesolja. Big bang.

- V tem turbo času si vsi želimo nekaj primitivnega in posoda je čudovit korak h temu.

- Sluh je edini čutilo ki ga ne izklapljamo.

- Ljudje ki so cele dneve izpostavljeni različnim zvokom popolnoma drugače reagirajo od ljudi, ki se tega zavedajo in kreirajo svoj dan izpostavljen po njih željah.

- Ob poslušanju posod se znaj kaj hitro zgoditi pojavljanje svetlobe ali slik v tretjem očesu.

- Poslušamo z vsem svojim telesom, z vsemi celicami.

zvok v vodi

- Postanimo oseba katera v resnici smo. Prodrimo v našo esenco. V mnogih primerih to pomeni odstranjevanje vseh vrst blokad in ovir. V ta namen so him.p. posode posebno primerne, ker imajo zmožnost doseganja dobrega počutja v telesu, umu duši.

- Zvok himalajskih posod nas popelje v izvor kreacije, v prostor kjer samo smo, kjer ni nič pričakovano, nujo in je vse dovoljeno. Harmonija nas popelje v ekstatično stanje polnosti v atmosfero kjer smo eno z stvarstvom.

- Him poj.posode lahko uporabljamo v zdravstvene namene, meditacije, transformacije (tudi hrane, vode…), za odpiranje vrat k osebnem zavedanju in duhovni rasti, lahko jih uporabljamo v kombinaciji z različnimi inštrumenti in zvrstmi glasbe…

- Z tem ko bomo izklopili intelekt in se ne bomo spraševali od kod zvok, kakšen je itn., bomo dovolili da nas ta oblije kot slap. S tem dovolimo sebi da vstopimo v stanje budnega sanjanja. To je lahkotno stanje transa kjer se odstira.

- Ritem je odgovoren za fizične spremembe kot so dih, krvni pritisk in ritem srca. Vzpodbuja pa tudi mnoge druge občutke: toplote, hladu, žgečkanja, mravljinčenja, nezavedne gibe, grimase, premike oči, tokove skozi telo…

- Kompozicija zvoka him.p.posod ima izreden vpliv na fizični, emocionalni in mentalni nivo. Ob njej lahko doživite občutke ljubezni, sreče lahko pa tudi nelagodje in premike. Včasih pridejo na površje žalost, zamere, strah. Na mentalnem oz intelektualnem nivoju lahko občutite jasnost misli ali novo razumevanje logičnih povezav.

- Torej izpostavljenost določenim akordom zvokov deluje na fizični, emocionalni, mentalni, socialni in duhovni ravni.

- Lahko doživimo spremembo zavesti, nepričakovane slike, svetlobo, akstazo, prepuščanje, enost, zunajtelesno izkušnjo, ali pa gremo na sanjsko potovanje med samim poslušanjem, lahko pridemo v stik z našim višjim jazom, notranjim glasom, bogom, ali vodnikom.

- Nujno pa se moramo zavedati da se spremembe pri delu z zvokom na poslušalcu odvijejo šele takrat ko je ta na to pripravljen oz. si tega želi.

- Če si posameznik želi sprememb na fizičnem ali emocionalnem nivoju, mora on ali ona postati zavedna da je globlji vzrok za trpljenje moč najti prav v njegovem ali njenem zavedanju-zavesti na mentalnem ali duševnem nivoju kar je vzporedno ključu za spremembo.

- Torej namen slušatelja kot terapevta, igralca… je ključen.

- Terapevt mora imeti odprtost, voljo, ljubezen, intuitivne zmožnosti in potrpežljivost za pomoč drugi osebi v tem procesu ozaveščanja in transformacije.

- Na zahodu so posode v uporabi komaj 25 let torej je vse še v povojih.

- Enostavno sledenje in obiski na raznih delavnicah in tečajih ne pomenijo da smo lahko terapevti ali lahko dajemo obravnave.

- Veliko dela predvsem eksperimentalnega je potrebnega za poglobljeno razumevanje vseh aspektov in možnosti zdravljenja z him.p. posodami.

- V začetku so to res bile posode namenjene hrani. Če pa jih podrgnemo po robu z različnimi lesenimi paličicami ali udarimo z udarjali doživimo topel, globok zvok, ki se v harmoniji razprostira po vsem prostoru.

- Niti dve posodi nimata enakega tona, tudi niso po lestvicah.

- Ko zaslišimo peti več posod skupaj nas to dotakne na naši najgloblji ravni.

- Velikost in debelina posod določa njen ton.

- Nekateri si jo poskusijo uglasiti sami z brušenjem z peskom.

- Posode ki so bile obdelane z peskom imajo bolj ljubeč in višji ton kot tiste z debelimi stenami in le grobo obdelane.

- Če želite zvedeti ton vaše posode ga igrajte ob kakšnem inštrumentu in čakajte na pojav resonance.

- Posoda lahko ob drgnjenju na rob izvede tudi do pet tonov. Torej drgnjenje po robu izzove največ tonov in harmonije.

- Him.poj.posode imajo drugačno avro kot druga glasbila, zaradi zvoka ki ga proizvedejo in njihove primitivne oblike.

- Posode izražajo žensko energijo. Oblika krog nima začetka ne konca kar označuje večnost in neskončnost. Kar ponazarja nekaj v čemer se razvije seme in čaka trenutek razvoja. Ponazarja žensko modrost in intuicijo. Palica pa ponazarja moško energijo. Boga, očeta, zavest, božanskost, kreativno izraznost , ki je pomembna za začetek novega življenja. Eno brez drugega ne gre. Ko moška energija udarjala ali palice dotakne posodo ta oživi in nastane zvok. To je akt kreacije. Moški žensk, zvok in tišina, yin yan, noč dan…

- Drgnjenje posode v desno smer urinega kazalca ponazarja moški princip, ki gre navzven in v prihodnost, to nas jača duhovno in fizično , ker stimulira in harmonizira celotno avro. V levo pa prebuja žensko energijo in ima introvertiran efekt, lahko prikliče regresijo preteklosti, usmerjena je noter in nam daje balans bivanja na zemlji in občutek prizemljenosti.

- Nizki toni posode dlje odmevajo dajejo občutek obvladljivosti, prizemljenosti, teže in polnosti. Visoki toni pa so dvigajoči, razpoložljivi in odmevajo v živahni jasnosti.

- Jakost udarca na posodo vpliva: recimo nežen udarec bo prebudil nežne občutke…

- Vsaka posoda poje osnovni ton ali kombinacijo osnovnih tonov, odvisno od materiala paličice.

- Moramo se zavedati da določeni toni na določenih mestih lahko imajo neprijeten učinek. Za primer Saturnov ton ali D ton pod nobenimi pogoji ne dajemo na področje solarnega pleksusa ali na področje želodca, ni osebe ki bi to tolerilala.

- Ko nabavimo posodo moramo sproščeno paziti in jo preučevati. Uporaba zvoka, kot že omenjam na strani o gongu je lahko tudi rušilna.

- Po različnih virih sodeč so himalajske pojoče posode iz zlitine sedmih svetih kovin: zlata, srebra, živega srebra, bakra, železa, kositra in svinca, kar po grškem verovanju vodi do nebesnih planetov (v enakem vrstnem redu): Sonce, Luna, Merkur, Venera, Mars, Jupiter, Saturn. Posode iz vseh naštetih elementov je danes težje najti.

- Na Kitajskem, Indiji, Tibetu, Butanu in Nepalu jih izdelujejo iz razpoložljivih materialov in v glavnem hitroprocesno.

- Ko raziskujemo o pojočih posodah okrog Himalaje naletimo na temo in tišino. Mnogi, ki kaj vedo tudi nočejo govoriti. Knjige ki jih omenjajo so zelo redke, v Indiji jih ni.

- Posode so uporabljal za kuho, hranjenje, za obrede žrtvovanja, šamanske obrede, pripovedovalci zgodb za spremljavo, meditacije …

- Posode so izdelovali potujoči kovači, med njimi so bili tudi šamani. Nekateri so jih izdelovali po določenih zakonih (vesoljnih: delež kovin, oblika, kovanje…) spet drugi po svoji intuiciji. To znanje naj bi bilo izgubljeno.

- Zgolj na oko se sestavin metalov v posodi ne da ugotavljati, razen če bi odškrnili del in ga dali na analizo

- Baker in kositer tvorita bron iz tega je tudi večina posod danes. Baker ponazarja Venero, ki je simbol ženskosti, ljubezni, toplote, umetnosti…, kositer ponazarja Jupiter ali moškost, modrost, duhovnost in božanskost.

- Kot zanimivost so po tolikem času posode kot simbol ženskosti prodrle na zahod v kontrast moškemu principu, ki vlada v tej tehnološko kapitalistični sferi.

- Vseh sedem elementov metala imamo tudi v telesu.

- Pitagora je rekel, da je univerzum sestavljen iz zvoka ki ga je poimenoval Music of the Spheres. Zvok je duša univerzuma.

- Torej sedem tonov, planetov, čaker, dni v tednu, celice v telesu obnovijo vsakih sedem let, barv v mavrici.